Bugun detayli ultrasonum vardi. Perinatalog cenk gezere gittik doktorumun yonlendirmesiyle. Ultrasonda bebegimin gobek kordonunun tek arter tek ven oldugunu ve kalpte odak gordugunu soyledi. Bunlarin tek basina bir sey ifade etmedigini cocugun minyon olabilecegini soyledi ki hic problem degil bu ama bu down sendromuna isaret ediyor dedi ve hemen amniyosentez dedi. Fakat ben zaten fetal.dna nifty testi yaptirmistim kendisinede gosterdim. Hic bir sorunum yok kandan dna baktirmisim.yani bana hala.amniyosentez diyor. Kafamizi karistirdi cok yorulduk uzulduk.esimle. baska.bir doktora daha gidicez sanirim var mi benim.gibi yasayan bu durumu?