Arapgelin Kodlar 1 ay önce sezeryan oldum dikişin olduğu yer sağ tarafım kalp atışı gibi Atıyo normal mi ara ara da sancı oluyo😭
Yasmn05 Arapgelin kalp atısı gibi benmde yeni sezeryn olunca olmştu kendisi gecti sanki hala bebek varmş gibi içerde😀
Arapgelin Yasmn05 İstanbul’da yaşıyorum burada hava bazen çok sıcak oluyo çorap falan giymiyorum acaba üşüttüm mü ondan mı oldu bilemedim 😭
Yasmn05 Arapgelin sanmyorm ama doktorunuza danısın isterseniz ama özellikle lohusayken doktorum sırtına hep bez koy demişti cok terliyordm cnkü sizde üşütme kısmna dikkat edin