Sencann Kızlar ya çam ağdayla genital bölge temizliği yapan var mı ben yapıyorum daha doğrusu yapamıyorum ağdayı sürüyorum bezi yapıştırıyorum kaldırınca 1 2 tüy ancak geliyor nerde yanlışlar yapıyorum koca göbeğimden göremiyorum zaten 😂
DiplomaliEvHanimi Sencann aaah keske evlenmeden bitirseydim bu işi 😏 bende bildim bileli jilet 😏 venus kullanıyorum
Zeynepekr Sencann Evlenmeden önce lazer yaptırmıştım ama geri geldi tüyler bende jilet Venüsle temizliyorum zaten göbeğimden mümkün değil görünmüyor karambole artık 😄
Pirensesannesi Sencann boncuk ağda alıyorum ve makinasını almıştım bez yapıştırmaya gerek kalmadan direk kuruyor ve hepsini çekiyor evin müsait olduğunda karşına bir ayna koy otur çok rahat oluyor Ve pırıl pırıl oluyor ama sonrası kötü oluyor batık oluyor çıktığı zaman belkide bende öyle olmuştur sadece bilmiyorum
Eylul58 Sencann Tüylerin hangi yönden cikiyorsa onun tersine doğru çekmelisin ve yavas hareketlerle değil birden çekmen gerekir
Gamzesurucu Pirensesannesi ben de boncuk agda kullaniyorum batik falan yapmadi hic ayna karsisinda aliyorum ama cok zorlaniyorum kaliyo gbi gliyo sanki 🙈😂
Purpura26 Pirensesannesi Ben mümkün değil kendim yapamıyorum ya. Turuncu sesuyla denedim bir kaç kere. Üst kısımlarını zar zor alıyorum ama alta doğru yapışıp kalıyor çekemiyorum. Kuaförde aldırınca hiç acımaz mesela ama kendim yapınca çok acıyor
Byzaoz Talhaannesi lazer büyük kolaylik. 2013 senesinde yaptirmistim hic kalmamisti tertemizdim ta ki hamile kaldim sadece genital bolgemde tekrardan cikti artık eldivenle aliyorum. Zaten demislerdi lazer yaptirinca hamile kalinca tekrar cikiyor diye 🙂 sen seanslarına doğumdan sonra devam edersin rahatlarsin valla büyük rahatlik 😅
Pirensesannesi Purpura26 valla canım kuaförde rahat oluyor ama benim kendi kuaförüm kapatınca başkasına da gitmeye çekindim 😂 kendim aldım agdayya çok rahat oldu ve acımıyorda ilk yapıştırıp çekince açıyor sadece ondan sonda uyuşuyor zaten
Pirensesannesi Sngl_552 ilk yapıştırmayı çekince açıyor ama birden bire Çek ve elini hemen üstüne koy ondan sonra zaten acımıyor uyuşuyor
Anne54 Kuaförde ağdaya gittiğinizde ağda yapılırken kendinizi hiç kasmıyormusunuz ben sırf oyüzden korkuyorum gitmeye kendimi kasarım diye
Mavis06 Anne54 ben de çok kasıyorum o yüzden baya ağrılı olıyor hatta morarma bile oluyor ama benim iki saatte yapacağım şeyi yarım saatte hallediyor.
Deletedmom416 Sencann çam ağda yapışıyor kalıyor bazen çok uğraştırıcı. ben epicure kullanıyorum pudralı çam ağdadan çok çok daha rahat.