Seyhann0606 Kızlar acıbadem hastanesine giden varmı ??? Kontrollerimin olduğu hastanede yenidoğan ünitesi yokmuş hastanemi değiştirmek istiyorum . Ve memnun kaldığınız doktor ??? tabikide doğum ve muayene ücreti hakkında bilgisi olanlar
Birminiginannesi Seyhann0606 acı badem de benim yigenim 25 gunlukken acık kalp amaliyat oldu kalp damarları yoktu kalbi ters ve delikti antepte ki hic bi doktor ben yapamam zaten ölür dediler ama ordaki doktor yaptı hic bir ucret ödemedi cunku acil uyarı verilmişti hepsini devlet karşıladı 3ay yattı şimdi 3. Amaliyatını olucak 1 2 yılı kaldı 😔
Bebbe Seyhann0606 butun Acibademlerin fiyati birbirinden farkli. Siz nerede yasiyorsunuz bu detay önemli tabi. Bakırköy Acibadem dogum ucreti özel sigorta indirimiyle 16.000tl civari.