Zsnbr benimde son iki ay değerlerim normaldi birden alt 370 ast 240 buldu nasıl oldu anlamadım, bebeğin safrayı kapattığı vs şeyler söyleniyor. 15 gün hastanede yattık serumla biraz düştü sonra ilaca başladık tabi yükselme eğiliminde ise bebeği alıyorlar. Üstüne düşün gerçekten benim ilk değerlerim çok yüksek mesela düşmese hemen doğuma girecektim . Şimdi 1 hafta kaldı doğuma. Bende gebelik şekeri var zaten diyet yapıyordum bana şunu ye bunu yeme demediler. Bebeğin kilosu suyu vs hepsi haftası ile uyumlu tak dileğim doğduğunda solunum sıkıntısı yara başka bi sıkıntı olmaması inşallah hepimiz sağlıcakla bebişlerimizi yanımıza alırız 🙏