Ağrı çok normal canım rahim kendini ikiye üçe katlıyor içinde insan üretiliyor yani ağrı olsun bi zahmet 🤭 kahverengi akıntı da normalde adet döneminde misim şu an o yüzden oluyor olabilir. Bende çok pembemsi bir şey geldi bir gün sürdü normal dedi doktorum