Merhaba kızlar, doğum hikayemden önce bebişim bizi 2 buçuk yıl kadar bekletti bu süreçte klomen, rahim filmi, aşılama denedik ama sonuç alamadık kafamızı toplayıp tüp bebek yaptırırız artık dedik ve bırakmıştık aradan 6 ay geçti hamile olduğumu öğrendim çok şükür ne kadar uğraşsakta bebişler geleceği zamanı bekliyor 🐣 gelelim hikayeme doğumumdan 5 gün önce doktor randevum vardı ilk defa çatı muayenesi olmuştum 38 haftadaydım doktor 3cm açıklık olduğunu söyledi bugün yarın gelir dedi m eve geldim akşam doğuracakmışım gibi kıyafetlerime kadar hazırladım ama bende ne ağrı ne sancı var ertesi gün oldu yine yok ertesi gün doktor çağırdı kontrolde açıklığımın aynı olduğunu söyledi 5 gün daha bekleyip suni sancıyla başlatalım doğumu dedi eve geldim pilates topunda squat sekiz çizme hareketleri hurma falan denedim sonraki gün eşim evdeydi akşam yürüyüş yaptık merdiven inip çıktım hayli yorulmuşum gecesi hiç uyuyamadım sancım yoktu ama her yerim ağrıyordu sanki sabah şiş uykusuz gözlerle eşimi işe gönderdim midem bulanıyordu bide ishal olmuşum hamileliğim boyunca ilk defa o gün aç karnına kahve içtim sonra biraz uyuyum dedim bir ağrıyla uyandım ama regl ağırısından farklıydı kalçam yerinden çıkacak gibiydi geçti gibi oldu arada tekrar geliyordu ama doğum sancısı diye düşünmedim annemi aradım sordum sen yinede takip et dedi eşimin iş yeride uzak ona göre haber vereyim diye takip ettim ama düzensizdi bazen 7dakika bazen 15 dakika ben anlamıyordum gittikçe şiddetli olmaya başladı eşimi aradım doktorumda nstde bakalım klinige gel dedi duşa girdim eşim geldi arada şiddetlenen ağrım dışında iyiydim annemide aldık doktora gittik doktor hemen açıklığıma baktı 6 cm hemen hastaneye geçin yatışını yapalım dedi hastaneyle klinik arasıda yarım saat arabada duramadım artık odaya girip önlük giydiğimde dayanamamaya başlamıştım epidural istedim doktorum daha gelmemişti epidural icin ameliyathaneye çıkardılar düz duramadım sancım geliyor zorlandım ama hiç bişey hissetmedim sonra sancılarım hafifledi nst ye bağlandım bu sefer karnım kasıldı bebek toplandı canım yanıyordu kalp atışları düştü şekerli su serum ve oksijen verdiler ne oluyor derken açıklığa baktılar 8 cm bebek kanala giriyor doğuracaksın daha hastaneye geleli yarım saat olmuştu doktorum gelmedi kalp atışları yavaşlıyor sonrasında biraz düzeldi aradan 10 dk geçti hemşireler basımdan ayrılmıyor tekrar kalbi yavaşladı tekrar açıklğa baktılar tam açıklık doktorum geldi bebeğin saçlarını görüyorum büyük tuvalet hissi geldiğinde haber ver dedi ama bende sancı yok his yok epiduralden sonra o kadar rahatım bebek kasıldıkça ıkınalım dedi ıkındım duşa soktular sıcak su tuttular suyumu patlattılar en sonunda yavaştan sancı hissetmeye başladım ama ıkınma hissi hiç olmadı sancın geldikçe ıkın dedi doktor ıkınıyorum olmuyor en sonunda karnıma hemşire bastırdı ben ıkındım derken iki ıkınmada bebeğim çıktı boynuna kordon dolanmış o yüzden açıklıktan sonra bu kadar uğraştırmış çok şükür kucağıma verdiler sonrasında bana iğneler yaptılar dikiş falan ama içimde bir rahatlama vardı ilk gün belim ve sırtım cok ağrıdı uyuyamadım ama sonradan düzeldim iyi ki normal dogum olmuş anlatılanlar kadar zor değilmiş şimdi bebeğim 4 günlük herkesim pozitif doğumları olsun inşallah kimsenin kucağını boş bırakmasın Allah 🤲