Evet kızlar doğum için yatışım yapıldı suni sancıda verildi fakat saat 2 den beri açıklık yok Yaklaşık 8 saattır cekıyorum 3 gün takıp edılır sonra sezeryan olur eğer açıklık olmazsa diyorlar ama benım sımdıden dayanacak halim kalmadı sizce ne yapmalıyım ne iyi gelir açılmaya yada baska bir yöntem bilen varmı