Valla güzelim benim de 28. Haftadan beri özelde ki doktorum suyunun azaldığını söylemişti daha sonra 32. Hafta da gittim kendine yetecek kadar var ama dikkat etmelisin demişti çiğer geliştirici vurundum her ihtimale karşı devlet hastanesin de 2 doktora birden göründüm onlar gayet iyi dedi zaten sürekli değişiklik gösterdiğini söylemişti hareketlerini de gayet fazla fazla hissediyorum anlamadığım suyu az olan bebek hareket etmez yani yarın 37 haftalık olucaz hala beklemedeyim kısacası 🙄🤦♀️