Keskinoglu ben ilk doğumumu cihanda yaptım, doktorumun anlaşması vardı orayla, memnun kalmadım tabi bu dediğim 6 yıl oldu medikal yoktu, akademi yeni açılmıştı rekabet yoktu düzelmiştir şuan. Çok ilgisizlerdi, orada doğumdan sonra 5 gün aşırı şiddetli baş ağrısı çektim anesteziden kaynaklıymış, ve odada refakatçi için ne yatak ne birşey yoktu çok kötüydü. Şuan nasıl bilmiyorum ama muhakkak bakın yanınızda kalan sıkıntı çekmesin ben düşünememiştim..