Deletedmom360 KIZLAR BU SAat 3 te yaptıgım test https://imgyukle.com/i/5dIiHA BUDA AKŞAM SAAT 9 da yapılan test https://imgyukle.com/i/5dI2ot Neden böyle oldu 😿
ilkin41 Deletedmom360 akşam 9da yapmayın doğru sonuç vermez en iyi sonuç öğlen 1 ile 5 arasında olandır.
Papatya13371 Deletedmom360 canım merhaba ovulasyon olması için iki çizginin de kipkirmizi olması gerekiyor seninki silik kalmış biraz birkaç gün içinde olur yumurtlaman belki
YZSLN Deletedmom360 benim bildigim kadariyla pozitif testten 12 ile 72 saat araliginda yumurtlama oluyor. Bugunu, yarini degerlendirebilirsiniz?
DaisyMom Deletedmom360 olabilir cunku sivi alimi olmamasi gerekiyor lsh etkiliyor.Bu da yanlis sonuc veriyor.Gunde bir tane yapmanizi oneririm.
bus91 Deletedmom360 2 3 saat önceden sıvı alımı olmaması gerek dıye bılıyorum içini karartma stres yapma sen başla inş olur
Deletedmom360 DaisyMom normalde bi tane yapıyorum da tam bi koyuluk yoktu öğlen dedim belki şimdi daha koyu cıkar bu günü değerlendirelim diye yaptım ama silik cıktı acayip morelim bozuldu
Papatya13371 Deletedmom360 baktım canım bende çok ovulasyon testi yaptım aylarca yumurtalama olduğu günler t çizgisi c çizgisi kadar koyu çıkması gerekiyor elimde örnek olsa atardım
Deletedmom360 Papatya13371 bende çok yaptım yeni değilim bu işte. Kopkoyu olmasa da baya koyuydu ben bu saatlerde daha koyu çıkmassınj beklerken aynı gün içinde silik cıkınca bi an anlayamadım
Dadas Neden günde iki kez yapıyorsunuz ki bir kere yapmanız daha iyi olur bence. Kafanız karışır. Bende başladım bugün yumurtlama testine . Allah gönlümüze göre versin inşallah 🤲💙
Dadas Deletedmom360 naçizane fikrimi söyledim bende. İki kere olunca şaşkınlık ve üzüntü etkisi yapar diye demiştim 😊