Merhaba kizlar 23 haftalık hamileyim eskiden de çok idrara giderdm ama bu aralar sürekli gidiyorum yani lavabodan çıkmadan tekrar gidiyorum kesik kesik geliyo karnımın altında da çok ağrı var iki gündür. idrar kültürum temiz çıktı normalmi sizce bu durum çok rahatsızım