Pembisanne Kızıma Melis ismini koyacağım böyle tam prenses tatlış bir kızı anımsatıyor sizce güzel mi?
Snm2020 Pembisanne Amine Melis olucak kızımın adı inşallah banada böyle kuğu gbi prenses ismi gbi geliyo çok mutlu oldum sizdede görünce bian🥰sağlıkla gelsinler
turansmom1 Pembisanne bana bu yeni isimler kedi ismi gibi geliyor valla lina, miya,linda falan gibi. O yüzden benim çok hoşuma gitti, ismiyle büyusün insallah🙏