Ebru5555 bende yaşıyorum akıntı 9*4 hatta bugun kontr vardı doktoruma da sordum
oda cok normal oldugunu söledı hatta bazen böle rengı beyaz olur önemli olan kahverengi olmasın dedı korkma canım benımde kokulu ama cok hafıf hatta bazen o ıslaklıktan korkuyorum iş yerınde lvb koşuyorum bişeymı oldu dıye günlük ped yerıne peçete kullan sık sık değiştir dedı doktor