ayazmoms41 Dün nst ye girdim ama doktor hiç bişey demedi. anlayanlar bakabilir mi deneyimli hamiş bayanları bekliyorum 😊😊 https://imgyukle.com/i/5dSGnH
melegegebe ayazmoms41 valla sanirim duzensiz sanci cikmis 😬 tam bir bilgim yok ama bir yerde 20yi aşmış. Bebegin kalp atışı da iyi sanirim masaAllah👼🏻
duygu_cvlk 2 hafta hastanede yattim gunde 2 kez nstye bagladilar. Deneyimime dayanarak sancın cikmamis canim. Bi kez yukselmis ama o normal o yükselişten 3-4 tane daha olsaydi o zaman duzenli sancin olmus olurdu