Merhaba kızlar doktor kontrolünden geldim bugün 39+2 haftalığım bugünde geçen haftada nst ye bağlandığım çok sancım görünüyor rahmim kasılıyor doktor bu sancılarla doğum yapanlar var dedi ama bende tık yok ne Bi ağrı ne Bi nişan kasılma açılma falan hiç bişey yok hissetmiyorum. Gün verdi doktor çarşamba gel sezeryan olacak dedi ben normal doğum istiyordum. Açılmam olmuyor çocuk sıkıntıya düşüyormuş. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı🥺