Arkadaslar merhaba basim sıkıştıkça burada aliyorum soluğu. 5+1 tup bebekle hamileyim cok şükür transferden berinara ara sag ust karnimdan baslayio kasigima dogru inen bi agri oluyo bazen geciyo bazen yeniden basliyo dunden beride yine agrim var korkuyorum. Sag tarafim bazem sol.tarafim gergin hassas el degmiyo bobrekmi idrar yolu enfeksiyonumu bilemiyorjm sebebjni bilmedikcede canim cok sıkılıyo doktoruma sordum bugun bol su ve proteinden zengin besln dedi ama yinede tedirginim