Cicilibicili Hamileliğini bir kelime ile özetlemek istesen ne olurdu? 👀 O kelime ile kaçıncı haftadan sesleniyorsunuz? 🤰
Ozge0634 Cicilibicili 23 haftadan mrb😃 yatmak olurdu benim kelimem hep tehlikem olduğu için bu zamana kadar yatarak geldim😂😂
Merve6185 Rumeysagnc 4. Haftam hiç bulantı yok herkes aşermezsin diyo ama bazıları 6. Hafta sonrası başlar diyor doğrumu 7. Haftanızdasınız diye sordum
Cicilibicili Eemmyy yaaa zaman nasıl çabuk geçiyor. Demek 32 oldun sen he. Şaka maka cidden sona doğru adım adım ilerliyoruz valla 😅
Cicilibicili herbiseyim oyyy oyy bu bebikler valla neler yapıyor annelerine daha şimdiden. Benim de mide yanmalarım kalp ben 🙈
Cicilibicili bus91 hayırlı olsun canımm benim. Önünde güzel bir yolculuk. Ama bi gün bi bakıcaksın doğuma günler kalmış. Çok çabuk geçiyo zaman benden söylemesi ☺️
herbiseyim Cicilibicili bır ay öncesine kadar da mide yanmasıydı ☺️ sağ salim kavuşalım da geçsin bu ağrılar sızılar 🙏
Aytenlikadin herbiseyim merhaba benim de mide yanmaları şikayetim var bu aralar o yüzden sormak istedim; bu şikayetiniz için doktora gittiniz mi? Doktor ne önerdi? Kullandığınız bi ilaç var mıydı?