Bugun kontrolum vardi ultrasonda hersey normal cikti tansiyonum 13/9 cikinca idrar ve kan testi yapildi idrarda protein cikmis doktor enfeksiyonda var az miktarda bi ilac yazicam bunu kullan dedi tek kullanimlik toz bi ilac onun disindada tansiyonu kontrol et gene yuksek seyrederse bi universite hastanesine yada arastirma hastanesine git dedi tansiyonum gebelige gore cok mu yuksek boyle bi durum yasayan var mi aranizda