Merhaba kızlar ufak ufak sancılarım oluyordu bugün doktora gittik 38+1 im.bebegim bir haftadır hiç kilo almamış.bide sancılar artık ben geliyorum sancıları dedi ve sezaryen doğum yapacağım 38+5 te alacaktı bebegi bir gün öne çekti.bebek neden kilo almamış olabilir sizce neden kaynaklanıyor bu durum ?