14 haftalık gebeyim birkaç gün önce doktora gittiğimde rahimde kasılmalarım olduğunu söyledi. Gün içinde ara ara bıçak batması gibi şeyler yaşıyordum zaten ama bugün fazlaca oluyor bu batmalar. Ekstra dinlen falan demedi hiç. Kese etrafi kanama alanlarım vardı progestan kullanıyordum alttan zaten onlar yeni geçti şimdi de kasılma başladı. Bu haftalarda kasılma ne anlama gelir tehlikeli bir durum müdür daha önce yasayanınız var mı acaba?