Merhaba bu gün doktora gittim bebeğimi görmeyi doktorum kesenin gelişmediğini ve kese dışı kanama olduğunu ve progestone bırakmamı söyledi başka Bi doktora gittim oda kalp atışı var kese çok dağılmamış kanama var progestone kullan dedi serum verdi 5 gün hiç kalkamam gerektiğini söyledi böyle bişey başına gelen var mı Bi oğlum Bi tanede düşüğüm var böyle bişey yaşayan ve tekrar düzelen oldumu