Eftelyaaceco Hanımlar benim ilk doğumumda fıtığım yoktu ama şuan bende fitik var en ufak eğilip kalkmada tutuluyorum şuan çok kötü ağrı çekiyorum aklıma takıldı fıtık normal doğuma engel olurmu ? Bel fıtıgi olupta doğuran varmı
esraizmirli Eftelyaaceco bende de var benim doktorum beni beyin cerrahıne yönlendirdi bel ağrım çok fazla hemde kontrol amaçlı gittim ileri düzeydeyse fıtık patlaya biliyormuş ama benim çok ileti seviyede değil yapabilirmişim normal doğum bence sizde bir beyin cerrahına görünün o karar versin ☺️ Bu arada çok geçmiş olaun 💐