Öncelikle herkese merhaba. Dün gece yediğim yemek dokunmuş kusma-ishal-sancı yaşadım acile gittim çok şükür bebekte hiçbir sorun çıkmadı doğumhaneden beni polikliniğe yönlendirdiler bugün tekrar doktora gittim 32+2 günlük gebeyim bebeğimin kilosu 1700 gr çıktı doktor 1900 olması gerektiğini ve karın çevresi genişliğinin 2 hafta geriden geldini bikaç kez bastıra bastıra tekrar etti suyumun da biraz az olduğunu söyledi belki bu hafta çoğalabilir ama bol su iç dedi bide bende aşırı kansızlık çıktı 2 hafta önce sağlık ocağından ilacımı düzgün kullanıyorum bana yüksek riskli gebelik yaşıyosun üniversite hastanesine gidiceksin orda yüksek riskli gebeliğe bakan doktora gidiceksin dedi bu durumu yaşayan var mı ve düzeldi mi lütfen yardımcı olur musunuz sabahtan beri perişan oldum aylardır yolunu gözlüyorum yemiceğim şeyleri sırf ona yarasın diye yiyorum duyduğumdan beri çok kötüyüm