Merhabalar 8+5 hamileyim. 1 haftadır ara ara giren boğazımda yutkunurken bir şey var hissi oluyor. Yutkunuyorum iniyor gibi oluyor hemen ardından yine oluyor. Bu durum beni çok rahatsız ediyor hatta midemi bile ekstra bulandırıyor. Bu durumu yaşayan var mı normal mi yardımcı olur musunuz lütfen ?