EbruKarateke Arkadaşım 1 hafta once saçını boyamıştı ve bugun hamile oldugunu ogrendi simdi cok korkuyor bebeğe zararı olmuşmudur diye yardmm
Elifdilara EbruKarateke yok canım bisey olmamistir ben de antibiyotik icmistim bir sürü.hatta soyle bisey okudum cok etkilendim hamile oldugunu bilmeden yaptigin hatalar bebegi etkilemiyormuş.cok güzel gerçekse🙂
sudamlasi EbruKarateke bişey olmamıştır kimler neler neler yaptı epilasyon yapıyodum ben bişey olmadı
EbruKarateke MinikMucizem42 valla cok korkuyor bende boyicam ama saçımı 3 nci aydan sonra boyamayi dusunuyoru. 8+5 haftalik hamileyim bende
Kdrfts EbruKarateke bir arkadasim perma+boya yaptirmisti hamile oldugunu bilmeden ama hic bir sorun olmadi sukur cok tatli akilli bi bebisi oldu 😍