Evet bende de geçen ay çıkmıştı bol su iç bir de kızılcık meyvesi tüket dedi 1 hafta sonra tahlilim temiz çıktı ama dün yine tahlil verdim tekrarlamış sanırım hep tekrarlıcak oluyor bazen dedi ilaç vercem erken doğum riski olur yoksa dedi belirtim ya da hiç sıkıntım yok ben de anlamadım ilaç kullanma taraftarı da değilim pek ama mecbur. Yine de öneri olarak kızılcık meyvesini deneyebilirsin canım