imren91 Serpilkrgn Benim arkadaşım bir kez gitti pişman oldu, kanama alanı olmuş dedi 10 haftalıkken falan. Başka doktora gittik gayet iyi dedi. Bize boşuna evham yaptırdı. Çok da ilgilenmedi bizimle