Arkadaşlar merhaba. Son adet tarhne göre 5+6 olmam lazım ama doktor keseyi ultrasonla göremedi vajinal bakınca gördü ve 1 aylıkla uyumlu dedi. Sanırım geç döllenme olmuş o yüzden geriden geliyoruz. Bir de sürekli kan lekelenmelerim ve kasık ağrım oluyor doktor aktif bir kanama olmadıkça sorun yok dedi ama korkuyorum. Benim gibi olan var mı ya da aynı durumu yaşayan. Bebeğimi kaybetmem değil mi