muhanneozge Ben normalde 35+4 olmam gerekirken 36+3 bebeğimiz lakin önde olmasına rağmen göbek çevresi 37+5 baya ileride şuan ilac ve şeker hamur işini kesip beklemeye başladık ayrıca da sancım var 3 cm açıklığım var lakin nst de sancım çıkmıyor ve 3 cm ile de sezeryan a almıyor :)