Merhaba hanımlar 😊 33+3 de rutin kontrol olarak hastaneye geldiğim de ultrasonda herşey normaldi regl gibi ağrım olduğunu ve bebeğimin bir yere toplandığını söyledim ve bir nst yapalım dedi sancım olduğunu söyledi ve yatış yapıldı ciğer geliştirici ve erken doğum engelleyici iğne yapıldı en son 60larda sancı gördüm böyle bir durum yaşayan anneler benimle paylaşabilir mi nasıl bir süreç beni bekliyor neler oluyor böyle yaşayıp doğumla biten oldu mu şimdiden teşekkür ederim 🙏