Deletedmom416 Hilal26 12. haftada kıza benziyor kesin değil ama dedi haftaya randevum var kesin olarak o zaman öğrencez inşallah 🌸🥰 sizz öğrendiniz mi?
hayatsevincim Hilal26 ben 12. Haftamızda öğrendim cinsiyeti🙈şuan 16 olduk yine erkek dedi değişmedi☺️
Anchores Deletedmom416 bende 16 /3 deyim öğrenemedim henüz nereye gitsem daha erken diyorlar belli bir doktorumda yok 😊
Deletedmom416 Anchores bi arkadaşım da çok geç öğrenmişti hemen söylememişti doktoru 18. haftasına kadar bekletmişti. Sorsaydınız bir kere ne zaman zamanı diye ☺️ Sağlıklı olsunlarda canım gerisi önemli değil öğrenirsin inşallah en kısa zamanda 🤲🏻🌸
Tugbaslan3458 Anchores 16 da öğreniliyor artik net bi organa sahip işinin ehli bi doktor ve iyi bir ultrason cihazı lazim
Minikfasulyee Kızlar ben de 16. Haftamdayım midem çok kötü ekşime ve yanma hissi hiç gitmiyor ve tam 5 kilo aldım 🙈🥰
Btltlg Ben de 16. Haftamdayım erkek bebek bekliyoruz. midemde yanma ve akıntım var. Onların haricinde normal.
Nursel67 @mrvtkrl inşallah hayırlısı olsun bende tekrar pazartesi günü gideceğim doktora bakalım net birşey diyecek mi ☺️
Melike48 Deletedmom550 bizde 16+2 yiz canım iki gün önce gösterdi kızım olacak ben hissetmiyorum birşey sadece bazen bi doluluk hissi o kadar erken daha inşallah bir an önce sende öğrenirsin sağlıklı bebişlerimiz olsun inşallah 🙏🏼