Serpil34 Kızlar merhaba bugün yeni 37haftalık oldum ama şuan karın agrısı bel agrısı yaşıyorum sanki adet olucakmışım gibi normal mi acaba
Arzuelik Dinlenmek ile geçmiyorsa dinlendiğin halde artıyorsa doktorum bana hastaneye gelmemi söyledi canım bir takip et istersen
Serpil34 Valla 5-6dakika sürdü geçti Suanlık bişi yok ama uzun süreli olursa iyi ki söylediniz doktorumu ararım