MomD canim sen biraz daha bekle bence alisveris icin. Benim aralik dogumum Allah izin verirse ve ben daha yeni yaptim alisverisimi. Cunku seninki de tam mevsim gecisi ikk 3 ay giydirirsin uzun kollu ama 3-6 belki yarim kollu giydirirsin. Yani o yuzden onunu gormek acisindan bekle ve benden tavsiye cok sey alma cunku mevsim donuyor. Zaten elimizin altinda hersey baktin havalar güzelleşiyor oyle siparis et bebeginin üstüne gore