esraaa86 4 gün önce adete 5 gün kala betam 15ti 4 gün sonra yine 15,daha önce bir başlık açmştım orda herkes artar yazmıştı,içimde kötü bişi vardı aslnda,şuan okdr kötüyüm ki anlatamam,zaten kayıplarım var,sizce artarmı sonra,yoksa kimyasal mı
Deletedmom54 esraaa86 artıp azalmış da olabilir bu arada Aynı kaldığı için kesinlikle normal giden bir gebelik değil… Tecrubelerimden dolayı söylüyorum