karanim24 ben daha önce bir düşük yaşadım,kan pıhtılaşmasından kaynaklı olabilir diye tedbir amaçlı bana da yazdı,kullanıyorum günde 1 tane.ama zaten herhangi bir yan etkisi olan ilaç değil,belki önlem amaçlı yazmıştır doktorun.artık genelde yazıyorlarmış