Arkadaslar merhaba, ben bu zamana kadar pendik medipol semra hanima gittim. Ama 34. Haftada, ‘detayli ultrasona girmemistin sen, istersen perinatologumuz geldi, artik girebilirsin’ gibi cumlesinden sogudum. ki detayli ultrason 34. Hafta icin cok gec diye biliyorum. Zaten dogum gelmis neden beni parali seylere yonlendiriyoki ? Sonra saadet hanimda bi sansimi deneyeyim dedim. Ondada randevu bulmak cok zor. Muayeneler haliyle yogunluktan cok kisa suruyor. Herkes aman aman soyle tatli boyle guleryuzlu demis ama is yogunlugundan acikcasi cok guleryuzunu goremedim. Kontrol randevusu alacagim 10 sonrasina randevu verebiliyorlar. Dolayisiyla kontrol suremide asiyor. Sizce baska hangi doktoru denemeliyim ? Hem normal dogumu destekleyen hemde psikolojik olarak biraz rahatlatan ????