Busraninponcigi Merhaba annişler gelecek hafta 24. Haftama giriyorum doktordan rapor aldıktan sonra okula mi veriyoruz daha önce alan var mı? Okula da milli eğitime de sordum ama net bilgi vermediler daha önce alıp süreç hakkında bilgi verecek olan var mı? 🙂
aybkkra Busraninponcigi evet 24. Hafta olduğunuzu gösteren belgeyi okula veriyorsunuz benden dilekçede istenmedi bu yeterli denildi
Folikasit18 Busraninponcigi tam merak ettiğim bir konu başlığı. ben de merak ediyorum 13+ lardayım ama iki ayda durumlar düzelmeyeceği için. Sanki direkt izne ayrılıyoruz gibi anladım idareye haber verip🤷🏼♀️
Cnnsmy Busraninponcigi ben 24+0 da doktordan belge istedim zaten onlar durumu bildikleri için hazırda veriyolar hemen belgeyi oda dilekçe gibi bişey 24. Haftasındadır yazıyor onu okula gönderdim whatsuptan sehir dışındaydım Ağustos taydı çünkü 24. Haftam. Ondan sonra direk idari izinli oldum hatta şuandada 32. Haftamı doldurunca çalışabilir raporu aldım onuda 32+0da aldım okula gönderdim şuandada canlı ders yapıyorum 37 ye kadar☺️
Folikasit18 aybkkra peki ultrasona göre mi adet tarihine göre mi? Bizim yavru bir hafta 10 gün önceden gidiyor ultrasonda
imren91 Folikasit18 Yok direk izne ayrılmıyoruz. Doktordan kaçıncı haftanızda olduğunuza dair rapor alıyorsunuz. Sonrasında okulum benden dilekçe yazmamı istedi. Çünkü doktora 23+3 te gitmiştim. Şu tarihte 24. Haftama giriyorum diye belirtmiştim
Tuba2626 Folikasit18 son adet tarihine göre alıyorsunuz hocam . Benm de 2 hafta öndeydi ama adet tarihime göre verdi doktor
Folikasit18 Busraninponcigi o biraz doktorda bitiyor sanırım rapor İÇİN oynama yapabiliyorlar. Teşekkür ederim
Tuba2626 Busraninponcigi 24te doktor rapor yazıyor. Sizde idari izni kullanmak istediğinize dair dilekçe hocam
SelinC Arkadaşlar 24.haftada izin alınca ücretsiz izne ayrılmış oluyoruz ama değil mi? Özelde öğretmenim bende 18. Haftamdayım ama ücret kısmını çok bilmiyorum bilgisi olan var mı?
Tuba2626 Derya1453 onu bilmiyorum hocam. Ben idari izin kullandım. Sonrasında 32. Haftada çalışabilir aldım 37ye kadar çalıştım. Sonrasına aktarabilmek için. Şimdi 38im