Benim bebislerin de karın çevresi geriydi, doktorum da doppler ölçümleri ve suları iyi olduğu için gelişim geriliği diyemeyiz dedi. Protein ağırlıklı beslen dedi. Gerçekten de bende gebelik şekeri çıkınca diyete başlamıştım , o zaman geri kalmisti. Beslenmeyi yeniden duzenledik. Protein ağırlıklı beslenince fark kapanmaya başladı