Bende başta cok kastım yememe konusunda. ama güvendiğin markalardan, kasaplardan alıp iyice pişirip yiyebilirsin. Benim de canım cok pizza cekiyordu kendim yaptım yedim haftada 1-2 sucuk da yiyorum bi sıkıntı olmadı çok sükür. Ama soğuyunca değil sıcakken yenmesi gerekiyor diye biliyorum. Soğuyunca bakteriler tekrar oluşabiliyormuş