Pelinsu_67 Kızlar 7 haftalık gebelik var şükür ama ben çok sinirliyim..eskiden böyle değildim ..son 3-5 gündür her şeye herkese sinirliyim …ne zaman geçer ? N yapmalıyım ? Sizde de oldu mu ?
Mehtapakgl Pelinsu_67 geçiyor kuzum bende 8. Haftaya kadar hatta 12. Haftaya kadar aşırı gergindim. Bakıyorum işinnucı kaçıyor kendimi frenledim. Hiç sebep yokken eşimin kalbini kırıyordum. 21 haftalığım ara ara oluyor. Ama senin şimdiki yaşadığın kadar yoğun olmuyor.
Sezensu Pelinsu_67 Canım ben 37+5 oldum bir iki haftadır çok sinirliyim tahammül edemiyorum hele ki çocuk sesine hiç gelemiyorum tam da çocuk doğacak nolcak bilmem 😢 Hormonlardandır zamanla geçer inşallah 🙏🏻🙏🏻
olalahoppala Pelinsu_67 meslekten dolayı. Insanlarla ugrasmaktan. Zaten universitede basliyor eczacilik ve yorgunluk. Sonra meslek derken sağlık alaninda en sahipsiz ve en karışık sürekli değişken eczacıların meslegidir.