Hanımlar merhaba 7 ay önce mol gebelik sebebiyle bebeğimi kaybettim doktor 1 yıl korunmamı söyledi ancak şu an 5 haftalık hamileyim başına böyle bir şey gelmiş arkadaşlar varsa yazabilir mi çok tedirginim yine aynı şeylerin olmasından korkuyorum iyi şeyler duymak istiyorum 🙏🏻