26 haftalık hamileyim dişim çürümüş agrıdan durmadım ve diş doktoruna basvurdum dişimin çekilmesi gerektiğini söyledi sonrasında kadın doğum uzmanımla görüştüm herhangi bi sorun yok çektirebilirsin dedi. antibiyotiğe başladım pazartesi günü cekilcek acaba bebeğime bi zararı olur mu olmaz mı tedirginim 😌 başına gelen arkadaşlar bana bi yazıp destek olabilir mi ?