9 ekimde yavruma kavuştum 1 hafta olduu hemen hemen 1 haftaya anca kendinize geliyorsunuz 🙈 gelelim hamileliğime hamileliğim çok güzel geçti hiçbir sorun yaşamadım ne bulantı ne birşey sadece kramplarım oluyordu bunun içinde soda içiyordum doğumuma gelecek olursak ilk doğumum ve ilk gebeliğim normal doğum çok istiyordum ama nasip sezeyan olmak varmış aslında normal doğuma çatım uygun du herşey normal doğuma uygundu fakat 39+2 de kontrole gittiğim zaman nst çektirdiğim zaman kalp ritminde sıkıntı çıktı öğlen 2 den akşam 7 ye kadar nst takip yaptılar fakat düzelmedi doktorum böyle devam ederse sezeryana alıcağını söyledi riskli oluyormuş saat 7 den sonra yatış yaptılar belki düzelir diye yeniden beklediler fakat 21:30 a kadar beklediler düzelmedi doktorla iletişim halindeydi hemşireler 21:30 da hemşire bir geldi acil sezeryana alınıyorsun dediler 🙈ben şok eve gideriz diye beklerken doğuma alınıyorum 🙈🤭 hemen annemi aradık eşyaları getirdi 🙈 anneme bana ve eşime korona testi yaptılar şükür negatif çıktı fakat eşim ve ben geçirip atlatmışız 🤷🏻♀️ 22:25 gibi doğuma aldılar belden iğneyi vurdular sonra uyuştu zaten eşimde yanımdaydı doğumda 😍 beraber çok duygulandık inanamadık pıtırcığımız karşımızdaydı hiçbir acı hissetmedim karnım falan sallandı ama bir acı yoktu yoğun mide bulantım oldu 😐 bu sırada fotoğrafçımız çekim yaptı 🥰 anesteziyi aldıktan sonra bende titreme çok oldu😐 bebişi çıkardıktan sonra makina bir sinyal verdi ne oldu bilmiyorum bana hava verdiler iyimisin biz burdayız seni takip ediyoruz merak etme dediler ve doktorum bebeği aldık bayıltın komple dedi bayılttılar beni 🤷🏻♀️Titremem çok yoğun vardı 😬🤷🏻♀️45 dakika da çıkmam gerekirken 1 saatte çıktım ama birşey demediler odama geldiğimde uyanıktım zaten 😍 bebişim gelmişti bile benden çok önce çok tatlı pamuk gibi yanakları olan bir oğluşum oldu 🥰 yatarken çok yoğun ağrı çekmedim sızım sızım arada şiddetlenen ağrı vardı ama dayanılmayacak gibi değil di sabah 6-7 gibi ilk yürütme yaptırdı hemşire bence sezeryanın en zor kısmı ilk üç defa oturup kalkıp yürümek derrim 😬ilk kalktığımda daha kolay kalktım ama oturup birdaha kalktıktan sonra fenalaştım başımdan döndü gözüm karardı kuşağıma uğultu geldi öğürmeye başladım mide bulantısı geldi hemen yatağa oturdular bir daha kalkmaya korktum ağrı kesici yaptırdım kendimi uykuya verdim 🙈2 saat geçti uyandım yürümem lazım korkudan yürüyemiyorum derken mecbur kalktım yürüdüm ama zor oluyor yürümek şuan 1 haftalığım hala ani hareketler yapamıyorum her işimi ağır iş olmadığı müddetçe görebiliyorum doğumum böyleydi önerilerime gelcek olursak sezeryanda kanama nerdeyse hiç olmuyormuş diyebilirim depend boşa almış gibi oldum taktım yinede ama olmasada olurmuş
Oğluşum için 3 takım aldım daha fazla alsaydım keşke yeterli gelmedi
Allah isteyen herkese gebelik nasip etsin Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲🏻 Bizimde böyle bir doğum hikayemiz oldu şükür yazdıran rabbime 🤲🏻