Duygusuz 2.bebegim için ilk cocgumun kıyafetlerini cıkardım hepsi sararmış bu. Lekeler nasıl cıkar arkadaslar. 6 yıldır bazanın altındaydı eger cıkmaz sa hiç biri kullanılmayacak derecede
Buyrenk Duygusuz meraklanmayın o lekeler yıkanınca gidiyor durduğu yerde sararır öyle bazı kıyafetler
Essaismail Duygusuz canım aynı durum Benim de başıma gel di 6 yıldan sonra çıkardım soda matikle kaynar suyla islattik bekledi sonra makinada durulattim en son bebrk deterjsniyla yıkadım sonuç miss 😊💕
haziranin25i Duygusuz e bebek in kendi markası olan baby&me leke çıkarıcı güzel kullanmanızı tavsiye ederim. Uzun süredir bazanın altında duruyorsa o yüzden sararmistir.
Mernana Duygusuz canım vanish kosla alabilirsen hepsini çıkarıyor makineye at ana yıkama gözüne deterjanla beraber ekle
Duygusuz Buyrenk özel bir şey yapmama gerek yok yani inşallah cıkar yoksa herseyi tekrar almak zorunda kalıcam
Edu-35 O lekeler normal yıkamayla gitmiyor malesef.ben leke çıkarıcı kullanmak zorunda kalmıştım.üstelik benim bebeklerin arası 2 bucuk yıldı.sandık lekesi diyorlar ,
Edu-35 Evet bir kovaya leke cıkarıcı birde beyaz sabun granül koydum üstüne sıcak su karıstırıp bastırdım kıyafetleri.baya beklettim.sonra 30 derece de yıkadım.ama çogunun lekesi kaldı bile bir kısmıda güneşte kurutarak beyazlattım
Gulce1308 Bende koslanin beyazlar için leke çıkarıcısini aldım biraz suda beklettim öyle çıktı o sarı lekeler