Bursa_16 Kızlar benim hamilelikte migdem çok yanıyor o yuzden gaviscon içiyordum ama bu sefer yazdırmaya gittiğimde gaviscon yerine pronat diye bir şurup vermiş aynı değer dediler kullanan varmı acaba
Edu-35 Gaviskon mide ağrısı yapmaya başlamıştı bende.uzun süre kullanımda.sonra rennie’ye gectim.en güzeli en rahatı o. mideyi yormuyor.