Tuagca kamera daha ideal, ilk bebeğimde evde tektim sürekli girip kontrol edebiliyordum, ihtiyacım olmamıştı. İkinci bebeğime hamileyim, kızım uyandırmasın diye kapıları hep kapatacğım haliyle birde kış bebeği olacak, üzeri mi açıldı uyandı mı diye endişe etmektense kameradan izlerim diye düşünüyorum :) telsizden sadece ağlamayı duyarım, yüzüstü döner battaniyeyi tepesine çeker , kusar kusmuğu ağzına takılır vs, bu durumları kızımda yaşadığım için kapısı kapalı bırakmak sadece telsiz sesine güvenmek çok riskli bana göre