asiltosumm35 Sevgimom1 canim enfeksiyon buyuk olasilikla. Cunku bendede oluyordu ve hala oluyor Doktoruma ozellikle tahlil istiuorum dedim siddetli iltihap cikti ve bir gunde hastaneye kaldirildim verdigi kasilmadan. Antibiyotik baslatti simdi. Sende bi tahlil iste
Merve10090 Enfeksiyon olabilir.. mantar… burada okuduğum yorumlardan yola çıkarak yazıyorum. Benim hiç akıntım olmadı.. 12 haftalık olmak üzereyim.