Esraugur2310 Kızlar bugün lekelenmem oldu doktorumla konuştum ve hastaneye gittim. Açılma olmaya başlamış. Nst de hafif sancılar çıktı. Doktor hazirlikli olalim dedi eve geldik. Sizce doğum ne zaman olur? Küveze girer mi? 😔
Xxz Esraugur2310 bebeğin kaç kilo şimdi canım. İnşallah girmez kuveze ama eğer oldu da girerse bir iki hafta bile sürmez olumlu dusun
turansmom1 Esraugur2310 korkma canım açıkliğinın kaç cm oldugunu söyledimi? 32de benimde 1 bucuk cm açılmam ve nstde 60 70lerde sancım vardı ama 37 haftalik oldum hala doğmadı bebegim
Esraugur2310 Tugba1213 Eve geldik canım süreci evde devam ettircem doktor en ufak lekelenme su veya sanci olursa gecede olsa geliyorsun dedi.
Esraugur2310 turansmom1 2 cm dedi canım oğlum 36+4 de doğduğu icin doktor sanırım buda erken gelecek dedi
turansmom1 Esraugur2310 riskli zamanlarinı atlatmışsın canim insallah biraz daha dayanırda hiç küvezde kalmadan dönersiniz evinize, rabbim bir avazda saglikla kurtarsın ikinizide insallah❤🙏
Esraugur2310 turansmom1 Amin insallah canım tek korkum küvez. Eve beraber dönememek korkutuyor beni. Sag salim gelsin insallah. Benim çocuklar aceleci yapacak birsey yok malesef.
Bilgemert Esraugur2310 gelişimi iyiyse bir sıkıntı olmaz icinizi ferah tutun 35te doğup küveze girmeyen bekler var cevremde