Edtu94- Allah nasip ederse bu ikinci gebeliğimi kendi sancımla doğurmayı çok istiyorum. Ama suni sancıda öyle öldürecek bir sancı değil. Belki ben ağır çok ağrılı bir süreç derim ama , zaten normal doğum ağrısı öyle ağırdır. Normal kendi sancısıyla doğum yapıp birde suni sancıyla doğum yapmadan kimse kıyaslayıp korkutmamalı bence.
sadece süreç uzun sürebiliyor.